FAQ - Ofte Stilte Spørsmål

1. Kjøp

Hvilke betalingsmetoder godtar du?
Vi godtar alle større kredittkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger.

 

Vi godtar også lokale betalingsmåter:

> Norge: VIPPS
> Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Østerrike, Nederland, Storbritannia: Klarna Betalinger

Blir jeg belastet med toll og avgifter?

Base on the information we were given by our shipping partners, the most likely case is the custom fee & duty can be avoided in the EU countries and Norway. We try our best to help you minimize custom fees and taxes but sometimes there are unlucky packages.

Hva er avbestillingsreglene dine?

Hvis du befinner deg i en situasjon der du vil kansellere bestillingen, vennligst gi oss beskjed - kontakt vår kundestøtte - innen 24 timer. Ellers er det en mulighet for at ordren kan behandles og sendes.

Vær oppmerksom på at bestillinger som allerede er pakket eller sendt ikke kan kanselleres.

Hvordan kan jeg spore bestillingene mine?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med en sporingslenke. Tillat 48 til 72 timer før lenken viser informasjon. Sporingskoblingene oppdateres kanskje ikke, men pakken er fortsatt på vei når den har forlatt lageret.

Hvorfor fungerer sporingslenke ikke ennå?

Det kan ta opptil 3 dager før forsendelsesinformasjonen vises, da sporingsinformasjon bare oppdateres når pakken kommer gjennom pakkepunktnav. Dette betyr også at hvis trackeren ikke oppdateres daglig, er pakken fremdeles på vei til deg.

Hvis pakken ikke mottas innen 30 virkedager, vennligst kontakt oss.

3 . Return & Refund

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet og ønsker å returnere en vare, kan du kontakte oss innen 30 dager etter mottak av bestillingen. Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, så vel som årsaken til at du kommer tilbake. Vårt kundeserviceteam vil gjennomgå returforespørselen og vil sende ytterligere instruksjoner hvis returen er godkjent.

For en liste over endelige salgsvarer, vennligst se vår returrett. Alle returer må være i original stand med emballasje intakt.

Hva om varen jeg mottok er mangelfull / feil / skadet?

Ta kontakt med oss innen 7 dager etter mottak av bestillingen din hvis du mottok varer som er feil, mangler og / eller mangelfull. Vennligst angi bestillingsnummeret ditt, bilder av varen (e) og alle relaterte referanser når du mottok pakken din. Vi vil gjøre vårt beste for å løse saken din så snart som mulig.

Hvor lang tid er returprosessen?

Å behandle retur kan ta opptil 14 virkedager fra den dagen vi mottar returen din. Vi sender deg en e-post for å bekrefte når returen din er behandlet.