Avbestilling av bestillingen

Vi godtar avbestilling før produktet sendes. Hvis bestillingen blir kansellert før forsendelse, vil du få full refusjon. Vi kan ikke kansellere bestillingen hvis produktet er sendt ut.

Retur (hvis aktuelt)

Vi aksepterer avkastning på produkter. Kunder har rett til å søke om retur innen 14 dager etter mottakelse.

For å være kvalifisert for retur, må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. Du kan kontakte vår kundeservice på [email protected] for å få den returnerte adressen. For å fullføre returen din krever vi kvittering eller kjøpsbevis. Ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Kunder blir bare belastet en gang for høyst for fraktkostnader (dette inkluderer retur); Ingen restocking skal belastes forbrukerne for retur av produktet.

Refusjon (hvis aktuelt)

Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen din. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din. Hvis du er godkjent, vil refusjonen bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Forsinket eller manglende refusjon (hvis aktuelt)

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.

Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen blir offisielt lagt ut. Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før refusjon blir lagt ut. Hvis du har gjort alt dette, og du fremdeles ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på [email protected]